måndag 8 oktober 2007

Välkomna / Welcome

Välkomna till Cards of Marias DesignTeam-blogg. Inom kort hoppas jag kunna presentera mina talangfulla DT´s med mer än bara deras namn och alias, men fram tills dess...
Till min stora glädje har följande tre duktiga kortmakare tackat ja till att ingå i mitt första DT:
***
Welcome to Cards of Marias DesignTeam-blog. Shortly I hope I can introduce my talented designteam with more than just their names and nicknames, but until then...
To my great joy the three following talented cardmakers has said yes to be part of my very first designteam:
*
&
----------
Dessa tre tjejer är även med i DesignTeamet för inspirationsbloggen Kort i Fokus som jag, Maria, drog igång våren 2007.
***
These three girls are also members in the DesignTeam for the inspirationsblog Cards in Focus that I, Maria, started springtime 2007
----------
Även jag själv kommer att lägga upp mina alster gjorda med stämpelmotiv från min egna kollektion i den här bloggen.
***
Even I will show my work done with stamps from my own collection in this blog.
----------
/Maria
Cards of Maria

Inga kommentarer: