lördag 13 oktober 2007

Halloween är nära

Helena/pixelit


Här kommer ett Halloweenkort med sötisen draken.Jag har använt mig av promarkers som vanligt,sen har jag haft stickles crystal på vingarna ,3dlack på fjällen på ryggen och ena fotsulan.Draken blev lite sönderriven i kanterna,det tycker jag får ett häftigt utseende.
Jag har gjort en egen biljett med hjälp av mönstersax och sedan har jag haft ljusbrun chalk över hela innan jag skrivit på den.Satt fast den med häftapparat.
Filtblommor och qk spöken.



Here´s a Halloweencard with the cutie the dragon.I´ve used promarkers as usual to colour,and then I´ve used stickles crystal on the wings,3dlaquer on the back and one foot.The dragon was a bit ripped apart at the edges,which I think gets a cool look.
I´ve made my own ticked with a scalloped scissor,and then I´ve chalked it before the text comes on.Nailed it with a stapler.Flowers and qk ghosts.

Inga kommentarer: