måndag 18 februari 2008

Henriettas kort

För ett tag sedan sponsrade Cards of Maria en CyberCrop - en pysselträff på nätet - inne i forumet Allt om Scrap. Vinnaren blev Henrietta Bratthammar. I går - den 17 februari - fick jag ett mail från Henrietta:

Hej!

Jag har gjort ett kort med det söta igelkottparet som jag vann. Det motivet är helt underbart!

Hälsningar
Henrietta
www.henriettaspyssel.blogspot.com

Och här är hennes kort. Stämpel heter "Stickkontakt" och du hittar den inne i shopen under "Djur & Fantasi".



Har du ett kort eller annat alster gjort med en stämpel från Cards of Maria? Maila då mig på designteam@cardsofmaria.se så lägger jag upp ditt alster här i bloggen.
***
This card is made by Henrietta who won the stamp "Stickkontakt" at a CyberCrop that Cards of Maria sponsored at the forum Allt om Scrap. You find the stamp in the shop under "Djur & Fantasi".
Do you have a card or else made with a stamp from my collection? Please email me your work at designteam@cardsofmaria.se and I´ll put it here in the blog.


/Cards of Maria


Inga kommentarer: