onsdag 6 februari 2008

Alla Hjärtans Dag-kort & Student-kort

Som Anna skrev i sitt inlägg (se här) så är det Alla Hjärtans Dag nästa vecka och i helgen som var gjorde jag detta kortet i en utmaning på det amerikanska forumet The Scrapbook Nook när de hade CyberCrop. Utmaningen gick ut på att använda sig av Prima Marketings produkter och eftersom jag endast har deras blommor - se butiken - så blev det en massa blommor på mitt kort. Stämpeln "Siluettpar" passar utmärkt till ett Alla Hjärtans Dag-kort, den hittar du i shopen under Cards of Maria Motivstämplar.
***
You find the stamp "Siluettpar" and Prima flowers in the shop. This stamp is very suitable for Valentine cards.



Och när jag ändå nämner Primas blommor så passar jag på att visa ett kort som jag gjorde till CyberCropen på Pyssel.net som också var i helgen. Utmaningen gick ut på att använda sig av... Blommor, massor av blommor =0).
Inne i shopen under Nyheter hittar du dessa blå Prima blommor. De gula blommorna kommer från ett annat ställe och finns inte i min shop. Däremot finns det en del gula Prima blommor i samma flaska som de blå. Passar utmärkt till studentkort =0) Stämpeln "Studentmössa, stor" hittar du också i shopen.
***
You find the stamps and flowers in the shop.

Inga kommentarer: