torsdag 6 december 2007

Ett kort med maskade rosor och en drake


Detta kort är ett kort där jag använt mig av motivet Ros,och sen har jag maskat det,så det blev tre rosor.Visst är det en underbar stämpel??
Jag har använt mig av promarkerpennor och stickles på det röda för en fin effekt.
Har använt mig av 3dlack på linjerna på bladen också,men det syns så dåligt då man scannar in det.
Sen är det floss runt rosorna och bakom blommorna längst ner.
Papperet är från Basic greys julkollektion Figgy pudding,men jag tycker jag man kan ha det till andra saker än jul också.
Det är min man som ska få kortet,han älskar nämligen blommor.



Detta kort är gjort efter en skiss till Kort i fokus.Draken passar till allt tycker jag.
Också färglagd med promarker,blomma utstansad och brads på sidan av draken.

Inga kommentarer: